Isnin, 29 Ogos 2011

[DiariAsyraf] - Menyambut Hari Raya Aidilfitri 2011 - Bahagian 1 [Malam Raya]


Dengan berbunyi takbir raya kedengaran di radio Sarawak FM, bermulanya diari raya saya yang pertama. Saya menulis diari ini sambil mendengar bunyi hentuman mercun-mercun walaupun dilarang di Malaysia. Rasa nak bergembira tetapi rumahku pastikan kemas dan padat sebelum hari raya esok. Semalam (antara 11:00mlm semalam -1.00pagi hari ini), Facebook bertukar wajah untuk beberapa jam... Ini adalah gambar yang saya sediakan di bawah... Tak perlu diperjelaskan kerana ramai blogger lain meyebut perkara yang sama.




(klik gambar untuk memperjelaskan)

Saya ingin mengucapkan minta maaf kepada semua bloggers sekiranya ada sebarang kata kesat dan masalah ketika saya menulis blog  di Diari Saya @ KAF dan Selamat Hari Raya Aidilfitri...

Otak Asyraf: Kepala otak aku blurr...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh mengomen tetapi jangan menampal komen aneh-aneh tau....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...