Sabtu, 26 November 2011

[DiariAsyraf] - Cuti Sekolah Part 1: Bersedia untuk pergi Damai Puri

Hari ini adalah hari bertuah ku kerana hari ini saya pergi ke Daai Puri yang berdekatan Gunung Santubong di Kuching. Saya dah siap dan bersedia untuk pergi ke sana. Sya menulis diari ini kerana saya nak berehat dari sekolah.


Dah lama saya tak menulis blog ini kerana saya sibuk. Ingat kah isu Harian Metroll (Metro) yang suruh kerajaan memantau animasi jepun (anime). Komen saya pasal artikel itu;


Penulis itu sepatutnya tengok anime berunsurkan kasih sayang, kemanusiaan dan patriotik. Penulis itu hanya makan gaji buta jer.





Saya pun rasa geram dengan penulis artikel itu sehingga saya nak patahkan tulang muka dia. Sebelum saya nak pergi ke sana dan bermalam di sana. Saya nak nasihatkan kepada anda supaya jangan lupa buat ulang kaji sekolah dan jangan bermain begitu lama. Orang yang telah membanting tulang supaya bekerja dengan selamat supaya anda dapat bersama dengan anak2 nanti.


Jumpa lagi di bahagan kedua..


Otak Asyraf: Sekarang aku jadi peminat Hatsune Miku.


Published with Blogger-droid v2.0.1

2 ulasan:

  1. Pasal metro tu.. penulis tu memang tak buat homework
    dia sudah salah beza antara hentai dan anime
    kekeke

    :) :) :)
    i'm back
    terbaeekkk!!!!
    jengjalan dari mknace unlimited

    BalasPadam
  2. woah, cadangan awk memang bagus lah. huh, tabik spring! memang susah nak bertemu dengan orang yang minat anime. terima kasih :D

    BalasPadam

Anda boleh mengomen tetapi jangan menampal komen aneh-aneh tau....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...