Khamis, 25 Februari 2010

Blogger We Care #3 : Selamatkan Generasi Ini




Hai, selamat datang... kali ini ada suatu cerita aneh dan sedih..








Sungguh sedih sekali.... Seribu kali sayang... Kerana generasi ini dimusnahkan hanya kerana kerakusan & kegilaan nafsu terhadap SEKS.... Hinggalah wujudnya benih2 ini hasil daripada nafsu yang meninggi... Namun.... kemana hilang perasaan kasih & sayang yang ada sewaktu melakukannya hingga sanggup memperlakukan seperti ini terhadap generasi yang sungguh suci dari sbrang noda ini????
Setelah puas..setelah mendapat nikmat... Inikah p'akhirannya???? Hati saya betul2 hiba.. sayu & sguh sedih skali disaat melihat semua gambar2 ini.. Mmg hati sy betul2 tersentuh.. Terasa sedih sekali.. Alangkah bagusnya kalu kesemua bayi2 ini dikurniakan utk saya.. Dimanakah hilangnya kewarasan???
Saya terfikir... xkan xada langsung rasa kasih n sayang terhadap bayi2 ini.. hingga tgamak melakukannya sperti ini??? Xkan x ada sikit pun rasa.. walau secubit pun... Ya Allah.. Sememangnya manusia ini sungguh berdosa.. sangat2 berdosa...
Lihatlah... betapa comelnya bayi ini... Sudah cukup sifatnya... Tapi knpkah sanggup manusia itu melakukannya begini??? Tapi apa yang pasti... syurga sudah menanti mu... insan yang teraniaya... Teraniaya angkara nafsu yang bermaharajalela..
Sanggup manusia yang bernafsu itu membiarkan saje zuriat yang dikandungnya tbiar kaku di tepian jalan.. Sedangkan kucing sendiri amat menyayangi anaknya.. X akan membiarkan anaknya sebegini rupa.. Jadi skarang apa blh dikatakan lagi apabila manusia tidak lagi bertamadun.. Ada akal tp x dpt dgunakan..

Sampai bilakah semua ini akan berakhir?????? Sampai ke hari kiamat??? Sesungguhnya nafsu itu terus bermaharajalela.. Melakukan tanpa sebarang akal fikiran hanya krn ingin memenuhi tuntutan nafsu yang bergelora???
**********
Tujuan penulisan n3 ini adalah utk menyokong projek terbaru :-
JOM SAMA2 KITA SELAMATKAN GENERASI MALAYSIA!!

Credit to: Lyafrina

2 ulasan:

  1. salam..

    Pengakhiran yamg kejam..beginilah bila nafsu
    menjadi raja...melirih sayu saya melihatnya..

    ketika menatap foto bayi yg di gigit semut tempohari,hiba hati saya..jika tak sudi menerimanya jgn di perlakukan spt itu...bagilah pada org yg sudi....

    BalasPadam
  2. hampir menangis bile tgk gambar-gambar
    kenape la dieorg ni bodoh sangat pegi buang anugerah Allah
    klau dah tau tak nak anak tak payah nak buat bende bodoh tu

    BalasPadam

Anda boleh mengomen tetapi jangan menampal komen aneh-aneh tau....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...