Isnin, 16 Disember 2013

[DiariAsyraf] Saya dah kembali lagi.

True_story.jpg

Hello, Ohayou, dan selamat pagi (entri ini ditulis pada waktu tengah hari). Lama tak jumpa wahai pembaca blog saya sekalian. Dah lama saya tak tulis entri blog ini sejak kempen #savepetsociety berlaku beberapa bulan dulu. 

Saya terlalu sibuk untuk meulis komen kerana saya sedang berada di PPKS dan mengambil Graphics Design enam bulan dahulu. Graphics Design sememangnya susah nak belajar. Ada sesekali saya terlupa nak buat tugasan dan nasib baik dah siap sebelum hari terakhir iaitu hari ini.

Huhu
Kebanyakan kerja saya buat saya akan post kat sini. Jadi berseronok ye.


Dulu saya guna Mareep dalam projek gambar negatif dan positif dan terpaksa saya menolak kerana ada kesilapan ketika berwarna.

Oleh kerana saya menggunakan Nokia C1-01 jadi kamera tak jelas.

Huruf M besar

Dah siap pun. Kali ini pakai Togepi.



Ada gambar lain. Tapi saya post pada hari lain. Jumpa lagi.

Nota Asyraf: Sekarang saya kusyuk bermain permainan RPG dibuat oleh Atlus di Jepun.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Anda boleh mengomen tetapi jangan menampal komen aneh-aneh tau....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...